Oppilaskuntatoiminta lukuvuonna 2012-2013

Syys­luku­kau­den alus­sa muu­ta­ma vii­me­vuo­ti­nen op­pi­las­kun­nan­hal­li­tuk­sen jä­sen vie­rai­li 7. ja 8. luo­kis­sa ker­to­mas­sa, mitä opkh:n toi­min­ta pi­tää si­säl­lään. 27.8.2012 kou­lum­me op­pi­las­kun­ta ko­koon­tui en­sim­mäis­tä ker­taa ylä­kou­lun sa­lis­sa, mis­sä va­lit­tiin uusi hal­li­tus. Op­pi­las­kun­nan hal­li­tus ko­koon­tui sään­nöl­li­ses­ti luku­vuo­den ai­ka­na (noin ker­ran kuus­sa) kä­sit­te­le­mään kul­loin­kin asia­lis­tal­la ole­via kou­lun­käyn­tiin sekä sen ke­hit­tä­mi­seen liit­ty­viä asi­oi­ta.  Loka­kuus­sa teim­me oman opkh:n vir­kis­täy­ty­mis­reis­sun Ääne­kos­kel­le, mis­sä kä­vim­me kei­laa­mas­sa ja pit­sal­la suun­ni­tel­len sa­mal­la tu­le­vaa toi­min­taam­me. Mar­ras­kuus­sa jär­jes­tim­me väli­tun­ti­vii­kol­le toi­min­taa yh­des­sä tuki­op­pi­lai­den kans­sa.

22.2.2013 op­pi­las­kun­nan hal­li­tus jär­jes­ti kou­lu­lai­sil­lem­me (ylä­kou­lu ja lu­kio) lii­kun­ta­ilta­päi­vän, jol­loin op­pi­laat osal­lis­tui­vat joko las­ket­te­luun Häkä­rin­teil­lä tai moni­toi­mi­päi­vään Peurungassa. 4.4. op­pi­las­kun­nan hal­li­tus jär­jes­ti tuki­op­pi­lai­den avus­ta­ma­na Kon­ne­ve­den kun­nan­ta­lol­la Ke­vään ko­hi­naa-ta­pah­tu­man, jon­ka pää­sy­lip­pu­tu­lot va­rat­tiin väli­tun­ti­toi­min­nan ak­ti­voi­mi­seen.

Ki­os­kia pi­dim­me luku­vuo­den ai­ka­na kou­lun au­las­sa noin kol­me­na päi­vä­nä vii­kos­sa sekä 30.4 jär­jes­tim­me yh­des­sä tukareiden kans­sa vap­pu­juh­lan ylä­kou­lun sa­lis­sa. Vuo­den ai­ka­na jär­jes­tim­me myös muu­ta­mia dis­ko­ja Kuk­ku­lan nuo­ri­so­ta­lol­la. Op­pi­las­kun­nan hal­li­tuk­ses­ta osal­lis­tui vuo­den ai­ka­na muu­ta­ma op­pi­las Kel­po-hank­keen kas­va­tus­kump­pa­nuus­ryh­mien ko­koon­tu­mi­siin tuo­den esil­le nuor­ten näkö­kul­mia kun­tam­me ar­keen.

Oppilaskunnan hallitus 2012-2013

Op­pi­las­kun­nan oh­jaa­ja­na toi­mi
Tui­ja Raa­ti­kai­nen.

Op­pi­las­kun­nan hal­li­tuk­sen pu­heen­joh­ta­ja­na toi­mi Tomi Huus­ko­nen ja ke­vääs­tä 2013 al­ka­en Emil Hä­meen­oja