• Kansi
  • Sisällysluettelo

Löytöretkillä toisessa maailmassa, vol 1

Lauri Pirkkalainen & Petri Lounaskorpi (toim.),5/2013,

Sisällysluettelo

Löytöretkillä toisessa maailmassa, vol 1

Lauri Pirkkalainen & Petri Lounaskorpi (toim.),5/2013,

OPPIMISPELIT JA VIRTUAALIMAAILMAT – KOORDINAATIOHANKE, ISBN978-952-13-5531-8(e-kirja), ISBN978-952-13-5530-1(pdf)

OPPIMISPELIT JA VIRTUAALIMAAILMAT – KOORDINAATIOHANKE, ISBN978-952-13-5531-8(e-kirja), ISBN978-952-13-5530-1(pdf)

OPPIMISPELIT JA VIRTUAALIMAAILMAT – KOORDINAATIOHANKE, ISBN978-952-13-5531-8(e-kirja), ISBN978-952-13-5530-1(pdf)

OPPIMISPELIT JA VIRTUAALIMAAILMAT – KOORDINAATIOHANKE, ISBN978-952-13-5531-8(e-kirja), ISBN978-952-13-5530-1(pdf)

OPPIMISPELIT JA VIRTUAALIMAAILMAT – KOORDINAATIOHANKE, ISBN978-952-13-5531-8(e-kirja), ISBN978-952-13-5530-1(pdf)

Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttöKIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä, Agora Center, Jyväskylän yliopisto

Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö

KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä, Agora Center, Jyväskylän yliopisto

Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö

KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä, Agora Center, Jyväskylän yliopisto

Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö

KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä, Agora Center, Jyväskylän yliopisto

Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö

2. Yhteistyöllä arjen onnistumisiinOPO! – HANKE, Jere Linnanen, Eduplus Oy

2. Yhteistyöllä arjen onnistumisiin

OPO! – HANKE, Jere Linnanen, Eduplus Oy

2. Yhteistyöllä arjen onnistumisiin

OPO! – HANKE, Jere Linnanen, Eduplus Oy

2. Yhteistyöllä arjen onnistumisiin

OPO! – HANKE, Jere Linnanen, Eduplus Oy

2. Yhteistyöllä arjen onnistumisiin

3. Elokuvapohjaisia tietokonesimulaatioita kokonaisvaltaisen kieli- ja kulttuurikasvatuksen tueksi – mutta miksi?PROFICOM –HANKE, LangPerform-simulaatiokonseptin soveltaminen Proficom-kehittämishankkeessa: Taustoista, tavoitteista ja rakenteista (Kim Haataja) sekä tähänastisista käytännön kokemuksista (Taina Wewer)

3. Elokuvapohjaisia tietokonesimulaatioita kokonaisvaltaisen kieli- ja kulttuurikasvatuksen tueksi – mutta miksi?

PROFICOM –HANKE, LangPerform-simulaatiokonseptin soveltaminen Proficom-kehittämishankkeessa: Taustoista, tavoitteista ja rakenteista (Kim Haataja) sekä tähänastisista käytännön kokemuksista (Taina Wewer)

3. Elokuvapohjaisia tietokonesimulaatioita kokonaisvaltaisen kieli- ja kulttuurikasvatuksen tueksi – mutta miksi?

PROFICOM –HANKE, LangPerform-simulaatiokonseptin soveltaminen Proficom-kehittämishankkeessa: Taustoista, tavoitteista ja rakenteista (Kim Haataja) sekä tähänastisista käytännön kokemuksista (Taina Wewer)

3. Elokuvapohjaisia tietokonesimulaatioita kokonaisvaltaisen kieli- ja kulttuurikasvatuksen tueksi – mutta miksi?

PROFICOM –HANKE, LangPerform-simulaatiokonseptin soveltaminen Proficom-kehittämishankkeessa: Taustoista, tavoitteista ja rakenteista (Kim Haataja) sekä tähänastisista käytännön kokemuksista (Taina Wewer)

3. Elokuvapohjaisia tietokonesimulaatioita kokonaisvaltaisen kieli- ja kulttuurikasvatuksen tueksi – mutta miksi?

Tvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos (Tuluvat)TULUVAT –HANKE, Heikki Tuomenvirta, Ilmatieteen laitos

Tvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos (Tuluvat)

TULUVAT –HANKE, Heikki Tuomenvirta, Ilmatieteen laitos

Tvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos (Tuluvat)

TULUVAT –HANKE, Heikki Tuomenvirta, Ilmatieteen laitos

Tvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos (Tuluvat)

TULUVAT –HANKE, Heikki Tuomenvirta, Ilmatieteen laitos

Tvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos (Tuluvat)

5. HYVÄ PAHA PELIOpettajat ja lukiolaiset tiellä oppimispeleihin, Raahen opetustoimi, Aki Pulkkanen ja Paula Salo

5. HYVÄ PAHA PELI

Opettajat ja lukiolaiset tiellä oppimispeleihin, Raahen opetustoimi, Aki Pulkkanen ja Paula Salo

5. HYVÄ PAHA PELI

Opettajat ja lukiolaiset tiellä oppimispeleihin, Raahen opetustoimi, Aki Pulkkanen ja Paula Salo

5. HYVÄ PAHA PELI

Opettajat ja lukiolaiset tiellä oppimispeleihin, Raahen opetustoimi, Aki Pulkkanen ja Paula Salo

5. HYVÄ PAHA PELI

6. Involving teachers in games and virtual learning environmentsABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2011, Anna Linnakylä, Petri Lounaskorpi

6. Involving teachers in games and virtual learning environments

ABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2011, Anna Linnakylä, Petri Lounaskorpi

6. Involving teachers in games and virtual learning environments

ABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2011, Anna Linnakylä, Petri Lounaskorpi

6. Involving teachers in games and virtual learning environments

ABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2011, Anna Linnakylä, Petri Lounaskorpi

6. Involving teachers in games and virtual learning environments

Mitä OPPILAS teki Learning With Games projektissa?Jouni Kaipainen, luokanopettaja, Pispalan koulu (Hyhkyn koulutalo)

Mitä OPPILAS teki Learning With Games projektissa?

Jouni Kaipainen, luokanopettaja, Pispalan koulu (Hyhkyn koulutalo)

Mitä OPPILAS teki Learning With Games projektissa?

Jouni Kaipainen, luokanopettaja, Pispalan koulu (Hyhkyn koulutalo)

Mitä OPPILAS teki Learning With Games projektissa?

Jouni Kaipainen, luokanopettaja, Pispalan koulu (Hyhkyn koulutalo)

Mitä OPPILAS teki Learning With Games projektissa?

Oppimispeli tukemassa ja monipuolistamassa matematiikan opiskeluaOppimispelien käyttöönotto Vaajakoskella, Minna Kytölä

Oppimispeli tukemassa ja monipuolistamassa matematiikan opiskelua

Oppimispelien käyttöönotto Vaajakoskella, Minna Kytölä

Oppimispeli tukemassa ja monipuolistamassa matematiikan opiskelua

Oppimispelien käyttöönotto Vaajakoskella, Minna Kytölä

Oppimispeli tukemassa ja monipuolistamassa matematiikan opiskelua

Oppimispelien käyttöönotto Vaajakoskella, Minna Kytölä

Oppimispeli tukemassa ja monipuolistamassa matematiikan opiskelua

Involving teachers in games and virtual learning environments with SEN pupils and gifted learnersABSTRAKTI BETT, LONTOO 2013, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi

Involving teachers in games and virtual learning environments with SEN pupils and gifted learners

ABSTRAKTI BETT, LONTOO 2013, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi

Involving teachers in games and virtual learning environments with SEN pupils and gifted learners

ABSTRAKTI BETT, LONTOO 2013, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi

Involving teachers in games and virtual learning environments with SEN pupils and gifted learners

ABSTRAKTI BETT, LONTOO 2013, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi

Involving teachers in games and virtual learning environments with SEN pupils and gifted learners

10. Virtuaalinen työpöytä – Unelmakoulun pilvenkevyt reppuUNELMAKOULU, Allan Schneitz, Hannu Särkkä, Kasavuoren koulu, Kauniainen

10. Virtuaalinen työpöytä – Unelmakoulun pilvenkevyt reppu

UNELMAKOULU, Allan Schneitz, Hannu Särkkä, Kasavuoren koulu, Kauniainen

10. Virtuaalinen työpöytä – Unelmakoulun pilvenkevyt reppu

UNELMAKOULU, Allan Schneitz, Hannu Särkkä, Kasavuoren koulu, Kauniainen

10. Virtuaalinen työpöytä – Unelmakoulun pilvenkevyt reppu

UNELMAKOULU, Allan Schneitz, Hannu Särkkä, Kasavuoren koulu, Kauniainen

10. Virtuaalinen työpöytä – Unelmakoulun pilvenkevyt reppu

Kokemuksellista opiskelua Sotunki-saarillaHeidi Heikkilä, Second Life -projektin koordinaattori, Sotungin etälukio

Kokemuksellista opiskelua Sotunki-saarilla

Heidi Heikkilä, Second Life -projektin koordinaattori, Sotungin etälukio

Kokemuksellista opiskelua Sotunki-saarilla

Heidi Heikkilä, Second Life -projektin koordinaattori, Sotungin etälukio

Kokemuksellista opiskelua Sotunki-saarilla

Heidi Heikkilä, Second Life -projektin koordinaattori, Sotungin etälukio

Kokemuksellista opiskelua Sotunki-saarilla

12. Sotunki: An island of education and adventureHeidi Heikkilä, project coordinator, teacher of Finnish language and literature

12. Sotunki: An island of education and adventure

Heidi Heikkilä, project coordinator, teacher of Finnish language and literature

12. Sotunki: An island of education and adventure

Heidi Heikkilä, project coordinator, teacher of Finnish language and literature

12. Sotunki: An island of education and adventure

Heidi Heikkilä, project coordinator, teacher of Finnish language and literature

12. Sotunki: An island of education and adventure

13. “Discovery of Another World’-Gallery: An Easy Way for Teachers to the Virtual WorldsABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2012, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi

13. “Discovery of Another World’-Gallery: An Easy Way for Teachers to the Virtual Worlds

ABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2012, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi

13. “Discovery of Another World’-Gallery: An Easy Way for Teachers to the Virtual Worlds

ABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2012, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi

13. “Discovery of Another World’-Gallery: An Easy Way for Teachers to the Virtual Worlds

ABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2012, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi

13. “Discovery of Another World’-Gallery: An Easy Way for Teachers to the Virtual Worlds

”Sotungin Lukio on erityislaatuinen paikka”Raportti Sotungin lukion opettajien ja opiskelijoiden Second Life –kokemuksista Hannes Pettersson, Anna Linnakylä

”Sotungin Lukio on erityislaatuinen paikka”

Raportti Sotungin lukion opettajien ja opiskelijoiden Second Life –kokemuksista Hannes Pettersson, Anna Linnakylä

”Sotungin Lukio on erityislaatuinen paikka”

Raportti Sotungin lukion opettajien ja opiskelijoiden Second Life –kokemuksista Hannes Pettersson, Anna Linnakylä

”Sotungin Lukio on erityislaatuinen paikka”

Raportti Sotungin lukion opettajien ja opiskelijoiden Second Life –kokemuksista Hannes Pettersson, Anna Linnakylä

”Sotungin Lukio on erityislaatuinen paikka”

Lähteet 2:Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä

Lähteet 2:

Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä

Lähteet 2:

Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä

Lähteet 2:

Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä

Lähteet 2: