Löytöretkillä toisessa maailmassa, vol 1 Lauri Pirkkalainen & Petri Lounaskorpi (toim.),5/2013, Sisällysluettelo Löytöretkillä toisessa maailmassa, vol 1 Lauri Pirkkalainen & Petri Lounaskorpi (toim.),5/2013, OPPIMISPELIT JA VIRTUAALIMAAILMAT – KOORDINAATIOHANKE, ISBN978-952-13-5531-8(e-kirja), ISBN978-952-13-5530-1(pdf)OPPIMISPELIT JA VIRTUAALIMAAILMAT – KOORDINAATIOHANKE, ISBN978-952-13-5531-8(e-kirja), ISBN978-952-13-5530-1(pdf)OPPIMISPELIT JA VIRTUAALIMAAILMAT – KOORDINAATIOHANKE, ISBN978-952-13-5531-8(e-kirja), ISBN978-952-13-5530-1(pdf)OPPIMISPELIT JA VIRTUAALIMAAILMAT – KOORDINAATIOHANKE, ISBN978-952-13-5531-8(e-kirja), ISBN978-952-13-5530-1(pdf)OPPIMISPELIT JA VIRTUAALIMAAILMAT – KOORDINAATIOHANKE, ISBN978-952-13-5531-8(e-kirja), ISBN978-952-13-5530-1(pdf) Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttöKIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä, Agora Center, Jyväskylän yliopistoOppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttöKIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä, Agora Center, Jyväskylän yliopistoOppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttöKIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä, Agora Center, Jyväskylän yliopistoOppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttöKIRJALLISUUSKATSAUS, Anna Linnakylä, Agora Center, Jyväskylän yliopistoOppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö 2. Yhteistyöllä arjen onnistumisiinOPO! – HANKE, Jere Linnanen, Eduplus Oy2. Yhteistyöllä arjen onnistumisiinOPO! – HANKE, Jere Linnanen, Eduplus Oy2. Yhteistyöllä arjen onnistumisiinOPO! – HANKE, Jere Linnanen, Eduplus Oy2. Yhteistyöllä arjen onnistumisiinOPO! – HANKE, Jere Linnanen, Eduplus Oy2. Yhteistyöllä arjen onnistumisiin 3. Elokuvapohjaisia tietokonesimulaatioita kokonaisvaltaisen kieli- ja kulttuurikasvatuksen tueksi – mutta miksi?PROFICOM –HANKE, LangPerform-simulaatiokonseptin soveltaminen Proficom-kehittämishankkeessa: Taustoista, tavoitteista ja rakenteista (Kim Haataja) sekä tähänastisista käytännön kokemuksista (Taina Wewer)3. Elokuvapohjaisia tietokonesimulaatioita kokonaisvaltaisen kieli- ja kulttuurikasvatuksen tueksi – mutta miksi?PROFICOM –HANKE, LangPerform-simulaatiokonseptin soveltaminen Proficom-kehittämishankkeessa: Taustoista, tavoitteista ja rakenteista (Kim Haataja) sekä tähänastisista käytännön kokemuksista (Taina Wewer)3. Elokuvapohjaisia tietokonesimulaatioita kokonaisvaltaisen kieli- ja kulttuurikasvatuksen tueksi – mutta miksi?PROFICOM –HANKE, LangPerform-simulaatiokonseptin soveltaminen Proficom-kehittämishankkeessa: Taustoista, tavoitteista ja rakenteista (Kim Haataja) sekä tähänastisista käytännön kokemuksista (Taina Wewer)3. Elokuvapohjaisia tietokonesimulaatioita kokonaisvaltaisen kieli- ja kulttuurikasvatuksen tueksi – mutta miksi?PROFICOM –HANKE, LangPerform-simulaatiokonseptin soveltaminen Proficom-kehittämishankkeessa: Taustoista, tavoitteista ja rakenteista (Kim Haataja) sekä tähänastisista käytännön kokemuksista (Taina Wewer)3. Elokuvapohjaisia tietokonesimulaatioita kokonaisvaltaisen kieli- ja kulttuurikasvatuksen tueksi – mutta miksi? Tvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos (Tuluvat)TULUVAT –HANKE, Heikki Tuomenvirta, Ilmatieteen laitosTvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos (Tuluvat)TULUVAT –HANKE, Heikki Tuomenvirta, Ilmatieteen laitosTvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos (Tuluvat)TULUVAT –HANKE, Heikki Tuomenvirta, Ilmatieteen laitosTvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos (Tuluvat)TULUVAT –HANKE, Heikki Tuomenvirta, Ilmatieteen laitosTvt-ratkaisut tutkimusyhteisön ja lukioiden vuorovaikutuksen tukena: tapaus ilmastonmuutos (Tuluvat) 5. HYVÄ PAHA PELIOpettajat ja lukiolaiset tiellä oppimispeleihin, Raahen opetustoimi, Aki Pulkkanen ja Paula Salo5. HYVÄ PAHA PELIOpettajat ja lukiolaiset tiellä oppimispeleihin, Raahen opetustoimi, Aki Pulkkanen ja Paula Salo5. HYVÄ PAHA PELIOpettajat ja lukiolaiset tiellä oppimispeleihin, Raahen opetustoimi, Aki Pulkkanen ja Paula Salo5. HYVÄ PAHA PELIOpettajat ja lukiolaiset tiellä oppimispeleihin, Raahen opetustoimi, Aki Pulkkanen ja Paula Salo5. HYVÄ PAHA PELI 6. Involving teachers in games and virtual learning environmentsABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2011, Anna Linnakylä, Petri Lounaskorpi6. Involving teachers in games and virtual learning environmentsABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2011, Anna Linnakylä, Petri Lounaskorpi6. Involving teachers in games and virtual learning environmentsABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2011, Anna Linnakylä, Petri Lounaskorpi6. Involving teachers in games and virtual learning environmentsABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2011, Anna Linnakylä, Petri Lounaskorpi6. Involving teachers in games and virtual learning environments Mitä OPPILAS teki Learning With Games projektissa?Jouni Kaipainen, luokanopettaja, Pispalan koulu (Hyhkyn koulutalo)Mitä OPPILAS teki Learning With Games projektissa?Jouni Kaipainen, luokanopettaja, Pispalan koulu (Hyhkyn koulutalo)Mitä OPPILAS teki Learning With Games projektissa?Jouni Kaipainen, luokanopettaja, Pispalan koulu (Hyhkyn koulutalo)Mitä OPPILAS teki Learning With Games projektissa?Jouni Kaipainen, luokanopettaja, Pispalan koulu (Hyhkyn koulutalo)Mitä OPPILAS teki Learning With Games projektissa? Oppimispeli tukemassa ja monipuolistamassa matematiikan opiskeluaOppimispelien käyttöönotto Vaajakoskella, Minna KytöläOppimispeli tukemassa ja monipuolistamassa matematiikan opiskeluaOppimispelien käyttöönotto Vaajakoskella, Minna KytöläOppimispeli tukemassa ja monipuolistamassa matematiikan opiskeluaOppimispelien käyttöönotto Vaajakoskella, Minna KytöläOppimispeli tukemassa ja monipuolistamassa matematiikan opiskeluaOppimispelien käyttöönotto Vaajakoskella, Minna KytöläOppimispeli tukemassa ja monipuolistamassa matematiikan opiskelua Involving teachers in games and virtual learning environments with SEN pupils and gifted learnersABSTRAKTI BETT, LONTOO 2013, Minna Kytölä, Petri LounaskorpiInvolving teachers in games and virtual learning environments with SEN pupils and gifted learnersABSTRAKTI BETT, LONTOO 2013, Minna Kytölä, Petri LounaskorpiInvolving teachers in games and virtual learning environments with SEN pupils and gifted learnersABSTRAKTI BETT, LONTOO 2013, Minna Kytölä, Petri LounaskorpiInvolving teachers in games and virtual learning environments with SEN pupils and gifted learnersABSTRAKTI BETT, LONTOO 2013, Minna Kytölä, Petri LounaskorpiInvolving teachers in games and virtual learning environments with SEN pupils and gifted learners 10. Virtuaalinen työpöytä – Unelmakoulun pilvenkevyt reppuUNELMAKOULU, Allan Schneitz, Hannu Särkkä, Kasavuoren koulu, Kauniainen10. Virtuaalinen työpöytä – Unelmakoulun pilvenkevyt reppuUNELMAKOULU, Allan Schneitz, Hannu Särkkä, Kasavuoren koulu, Kauniainen10. Virtuaalinen työpöytä – Unelmakoulun pilvenkevyt reppuUNELMAKOULU, Allan Schneitz, Hannu Särkkä, Kasavuoren koulu, Kauniainen10. Virtuaalinen työpöytä – Unelmakoulun pilvenkevyt reppuUNELMAKOULU, Allan Schneitz, Hannu Särkkä, Kasavuoren koulu, Kauniainen10. Virtuaalinen työpöytä – Unelmakoulun pilvenkevyt reppu Kokemuksellista opiskelua Sotunki-saarillaHeidi Heikkilä, Second Life -projektin koordinaattori, Sotungin etälukioKokemuksellista opiskelua Sotunki-saarillaHeidi Heikkilä, Second Life -projektin koordinaattori, Sotungin etälukioKokemuksellista opiskelua Sotunki-saarillaHeidi Heikkilä, Second Life -projektin koordinaattori, Sotungin etälukioKokemuksellista opiskelua Sotunki-saarillaHeidi Heikkilä, Second Life -projektin koordinaattori, Sotungin etälukioKokemuksellista opiskelua Sotunki-saarilla 12. Sotunki: An island of education and adventureHeidi Heikkilä, project coordinator, teacher of Finnish language and literature12. Sotunki: An island of education and adventureHeidi Heikkilä, project coordinator, teacher of Finnish language and literature12. Sotunki: An island of education and adventureHeidi Heikkilä, project coordinator, teacher of Finnish language and literature12. Sotunki: An island of education and adventureHeidi Heikkilä, project coordinator, teacher of Finnish language and literature12. Sotunki: An island of education and adventure 13. “Discovery of Another World’-Gallery: An Easy Way for Teachers to the Virtual WorldsABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2012, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi13. “Discovery of Another World’-Gallery: An Easy Way for Teachers to the Virtual WorldsABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2012, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi13. “Discovery of Another World’-Gallery: An Easy Way for Teachers to the Virtual WorldsABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2012, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi13. “Discovery of Another World’-Gallery: An Easy Way for Teachers to the Virtual WorldsABSTRAKTI ONLINE EDUCA BERLIINI 2012, Minna Kytölä, Petri Lounaskorpi13. “Discovery of Another World’-Gallery: An Easy Way for Teachers to the Virtual Worlds ”Sotungin Lukio on erityislaatuinen paikka”Raportti Sotungin lukion opettajien ja opiskelijoiden Second Life –kokemuksista Hannes Pettersson, Anna Linnakylä”Sotungin Lukio on erityislaatuinen paikka”Raportti Sotungin lukion opettajien ja opiskelijoiden Second Life –kokemuksista Hannes Pettersson, Anna Linnakylä”Sotungin Lukio on erityislaatuinen paikka”Raportti Sotungin lukion opettajien ja opiskelijoiden Second Life –kokemuksista Hannes Pettersson, Anna Linnakylä”Sotungin Lukio on erityislaatuinen paikka”Raportti Sotungin lukion opettajien ja opiskelijoiden Second Life –kokemuksista Hannes Pettersson, Anna Linnakylä”Sotungin Lukio on erityislaatuinen paikka” Lähteet 2:Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna LinnakyläLähteet 2:Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna LinnakyläLähteet 2:Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna LinnakyläLähteet 2:Oppimispelien ja virtuaalimaailmojen mahdollisuudet, haasteet ja opetuskäyttö KIRJALLISUUSKATSAUS, Anna LinnakyläLähteet 2: